Dünya Turu 1. Gün | İspanya

Güneşin doğmasına az bi zaman kaldı, uzandığım kanepeden gökyüzündeki ışığı görebiliyorum.

IMG 3843
Dünya Turu Sırtçantası Hazırlığı

Yerde bir sürü eşya var hepsini biraz önce Ezgi’nin uyuduğu odadan aldım koydum önüme. Uzun uzun baktım bana yol boyu arkadaşlık edecek eşyalarıma. Bi kaç T-shirt, kameram, bir kaç konserve yiyecek ve uyku tulumum biraz da ıvır zıvır var ; yolda ihtiyaç duyabileceğim şeyler işte. Çantamı sırtladığımda anladım ki tahminimden biraz ağır bir çantayla yola çıkıyorum. Bestami de salonda uyuya kalmış hadi kalk dünya turuna gidiyoruz diye uyandırdım, saat sabah 6’ya geliyor. Hadi dedi aldık çantalarımızı. Sıkıca sarıldım Ezgi’ye ve güneşin doğuşuyla bomboş sokaklarda havaalanına doğru yola koyulduk. Bugün o günün ilk günü dünya turu başlıyor.
IMG 3849

Havaalanına varınca uykumuz açıldı yola çıkma heyecanı ile atladık uçağa ilk durak Madrid – İspanya. 5 saatlik uçuştan sonra Madrid havaalanına geldik ilk defa Shengen bölgesinden vizemle pasaport kontrolünden geçiyorum. Ertesi gün Real Madrid – Galatasaray maçı var şansımıza ayarlasak tutmaz. İndiğimizde kameramanlar vardı Galatasaray’ı bekliyorlarmış. Bizde bekledik onlarla beraber… Az sonra hepsi geldi, Muslera, Emre, Selçuk selamlaştık. Sonra atladık metroya şehir merkezine gittik. Yarınki maça 10 euro ya bilet aldık sonra stadın kenarında ki yeşil alana açtık çadırımızı 2 saat uyku çektik.

Emre Durmuş
IMG 3881

İkimizde kendimizi iyi hissedince toplandık. Kocaman sırt çantalarımızla bilmediğimiz bir şehrin sokaklarındayız ve bu sefer bundan en az benim kadar zevk alan bir insanla beraberim. Canımız hangi sokağa girmek isterse oraya giriyoruz. İnsanlara saçma saçma sorular soruyoruz tanımadığımız adama durduk yere nasılsın diyoruz. İspanyanın Akdeniz ülkesi olduğunu unutmamak lazım 🙂

IMG 3883 0
IMG 3880

Yaklaşık 4-5 km yürüdükten sonra Sol meydadına geldik bizim oranın Taksim’i. Burda sokak showları efsane, işlerini çok iyi yapıyorlar ve gerçekten hak ediyorlar aldıkları parayı. Gece geç saate kadar zaman geçirdikten sonra haritada gördüğümüz yeşil alana gidip çadırımızı açtık uyuduk. Sabah kalktığımızda anlayacaktık ki burası Parlemento binasının bahçesi. Bugün maç günü Real Madrid – Galatasaray maçı var ve bunu Madrid’te izleyebildiğim için çok şanslı hissediyorum. Yarın uçağımız var Dünyanın En Uzun Tren Yolculuğunun başlayacağı ülke Fas’a doğru yol alacağız…